Snö!!!


Jag har varit dålig på att blogga på sistone, men allt är fint med mig. Idag blev jag jätteglad när jag såg att det var så mycket snö ute! Jag sprang i full fart och busade, matte släppte kopplet så jag kunde busa loss lite! Det uppskattade jag!

Annars jobbar jag i stort sett varje dag. Går på sjukgymnastik två gånger i veckan. Där får jag springa i ett akvarium på rullband och så får jag stå på en vibrerande platta. Enda anledningen till att jag snällt gör vad jag ska är att jag får godis! Jag gör vad som helst för godis. Det är klart, massagen jag får efteråt är ganska mysig den med.

Några promenader med Ernst och hans husse/matte har det också blivit. Det tycker jag är himla kul. Det är ofta långpromenader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton