Liam!!!

Igår var Liam och hans matte och husse och hälsade på oss! Jag blev så glad när jag fick se lillebrorsan!!!! Liam blev också glad! Han rusade runt i trädgården!

Lite skälleri också, annars är det inte min brorsa!

Liam gick direkt till almlöven och käkade. De har alltid varit hans favoritgrönsak!

Vi körde till stranden och dit kom Liams syrra Tilda! Hon hade fått en ny kompis som också var med! En tant på 11 år. Jättefin!
Men ingen är lika fin som Tilda. Det är min halvsyrra och hon är attraktiv minsann!

Liam och Tilda fann varann direkt!

Jag blev lite kär i Tilda. Hon luktade hemskt gott!

Jag fick svalka mig med ett dopp, det var skönt!

Liam och Tilda simmade massor. Liam efter leksaken och Tilda efter Liam.

Jag ville också vara med! Men mest för att Tilda var i vattnet...

Långt ut simmade de!

Sa jag att hon luktade gott?

Och att hon var osedvanligt attraktiv?

Fina Lina var också tjusig, men lite för gammal för mig.

Badtokarna!

Husse satte på mig koppel så att Tilda skulle få vara ifred...

Så jag fick titta på medan de badade...

Tjohoo! Här kommer Liam!

Snygga syskon!

Liam undrar om Tilda tänker sno hans badleksak

Nu får det nog vara färdigbadat

Efteråt delade Liam och jag bil ett tag medan människorna åt pizza. Det var mysigt att umgås med lillebrorsan på tu man hand! Sen åkte han hem till Jönköping igen.
Det var sååå roligt att få träffa honom!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för igår!
Badet gjorde mig gott, pälsen blev slät o fin förutom bak vid svansen.
Jag förstår inte varför jag blev så rufsig o tufsig just där! ;)
Matte hälsar o tackar. Vi hörs.
Hälsar syrran
Kattalena sa…
Det var så kul att ni kom!!! Hoppas att vi träffas snart igen!
Vilka härliga bilder:o) Välkommen att kika in på vår webbshop!
Ha en bra dag!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton