Dagens strandpromenad

Innan det är dags att gå övar Michael vacker tass med Rissla

Justus undrar över varför Rissla gillar att gräva så mycket?

Oscar försöker få grävmaskinerna att busa med honom istället

Liam undrar vad Oscar har för sig...

Kolla vilken rolig grej jag har hittat, säger Liam!
Här har jag hittat en annan grej! Den vill ni bra gärna ha va?

Försök att ta mig om ni kan!

Detta är min favoritkompis, honom träffar jag nästan varje dag!

Vi gillar varann!

Axa och jag gillar också varann!

Framför allt gillar vi att springa!

Husse och Rissla vill gärna va med!

Rissla undrar vad som händer där borta!

Oscar är målinriktad och letar upp...

... alla de bästa ställena att beta på

Vissa gillar att bada även när det är kallt...

Liam jagar Justus

Samling innan hemgång, en utböling gömmer sig bakom Cecilia.

Det är toppen att vara på stranden varje dag och träffa alla kompisar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton