LC klubbmästerskap

Igår hade vi kul! Vi var på LC och fick springa två gånger! Det var toppen. Jättemånga hundar var där. Här kommer lite bilder från dagen:
Liam: man får vänta väldigt mycket i bilen. Det tycker jag är sådär. Jag tuggar galler och drar sönder allt jag hittar i protest. Ändå släpper de inte ut mig.

Men sen när man äntligen får springa då är allt glömt!

Då är det såååå kul! Luren är min!!! I min klass blev jag 8:a, av 20 whippar!

Oscar: Se här springer jag! Jag älskar att springa. Idag vann Liam över mig. Det var konstigt, det brukar vara jag som är bäst. Idag kom jag bara på plats 14... men husse och matte var lika glada för det!

Det finns fler bilder från LC tävlingen (bla prisutdelningen) i mattes blog och på klubbmästerskapets resultatsida.

När allt var slut så åkte vi hem till mattes föräldrar. Där fick vi mat och sen låg vi och myste tills det var dags att åka hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton