Äntligen!

Idag var det bus med Justus (och några andra) på stranden! Det var toppenkul! Vi åt massor av gåsbajs. Liam åt mest, han mådde inte så bra när vi kom hem, kräktes gåsbajs på husses säng. Sånt gör inte jag.
Liam och Justus gillar varann

De springer
och springer

och springer

och springer

och springer!

Fast vi hade liten paus och blev fotograferade fint sittandes...

Justus busade loss med en kompis han träffat tidigare på hundkurs

Justus och Amy får godis! Tänk att jag missade det...
/Oscar

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Tack för titten & raderna i bloggen! Det var ett tag sen jag var här inne o kikade måste jag erkänna. Alltid härliga bilder på din "ädla springare" *fniss*
Funderar faktiskt på att testa lite "rally-spring" (Lure Coursing ) med min Rally Russell - fått reda på av Tyler-Annette att det finns en klass som heter "övriga raser". Men har ju inte en suck mot "gasellerna" som är born to run!!
Tjingeling o ha en fortsatt trevlig helg!
Kattalena sa…
Hejsan!
Det är klart att du ska prova LC! Man får testa två gånger, 20 kr/lopp. Om man vill fortsätta sen måste man bli medlem i vinthundsklubben.
Man kan veta att övriga raser kommer sist i spring-turordningen då vinthundar prioriteras, men man är absolut välkommern att vara med!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton