Jag fyller år idag och husse och matte kom ihåg!!!

Fast det kanske var för att jag påminde dem, men jag bryr mig inte! Jag har blivit jättefirad! På jobbet fick jag först vom och sen strupe! När jag kom hem fick jag mattårta. Och sen fick jag paket!!! Och så gömde husse massor av godsaker överallt. Jag letade och letade och fick nästan ont i nosen så länge det varade! Säkert minst 20 godisar! VILKEN UNDERBAR DAG!!! Önskar varje dag var födelsedag.

Sitter fint och väntar på min tårta!!!

Yes yes yes!!! Miiin födelsedagstårta, ni ser 5 år är jag!!!!

Snart, snart får jag öppna mitt paket!

Yes, det luktar gott!!!

Mmmmm... en smaskig korv!!!

Kommentarer

Anonym sa…
GRATTIS MED DAGEN OSCAR!!!
Bra Matte og Husse husket dagen din. KOS deg en MASSE.
Pssst! Jeg har fødselsdag den 17. Da blir jeg 3 År, og jeg skal nok fortelle det til alle jeg kjenner.
Kram fra oss.
Helsning fra Kaisa & co
Anonym sa…
Grattis Oscar.. Du såg ut att ha en toppen dag.. =)
Anonym sa…
GRATTIS!!
KUL tårta, var den god?
Se supersmaskig ut!
Hoppas din dag var bra!

Hälsningar från Kajsa, Fabian och Alice
Anonym sa…
Tack allihop!!! Jag hade en underbar dag. Husse och matte säger att jag är så tjock nu att mitt spänne till selet knappt når runt midjan längre...
Jag tror det har krympt...
Sagoruna sa…
Grattis!!! 5 år är en alldeles lagom ålder hälsar Runa. Tjock kan inte en whippet bli säger Saga det är bara mänskliga dumheter mer mat åt alla!
Anonym sa…
Det KAN vara så att det väntar något här också! ;D Snart snart snart! Åh, 5 dagara kvar!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton