LC

I förrgår var vi på LC. Liam får inte följa med så han var hos mattes föräldrar istället. Däremot åkte Justus med oss istället. Han är mycket lugnare och trevligare att ha med sig. Matte hade inte med kameran så det finns tyvärr inga bilder. Där var flera supersöta valpar. Tex whippetvalpen Eira och salukivalpen Alice. Jag sprang lika bra som alltid! Jag är bäst på LC. Matte hade videokamera med så kanske kommer det lite film någon gång? Hon är lite seg nu för tiden, håller på och bloggar en massa för lille bebisen istället. Som om det skulle vara så intressant?

Innan hela familjen går och lägger sig så snor Liam sängen.

Jag går och lägger mig i den nya tillfälliga sängen i arbetsrummet istället jag. /Oscar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton