Med Justus på fältet

Justus hittade en banan!

Den tyckte han var jätterolig.

Han lyckades till och med skala den

Jag älskar att bada, Justus springer efter! Tyckte någon sa att han inte gillar vatten?

Vattnet yr kring Justus, det ser ju nästan ut som när jag simmar. Fast varför vänder han och simmar åt andra hållet?

Girar snyggt

Full fart mot torra land

Aldrig mer.... tänker Justus

Även Oscar roar sig vid stranden

Men han är allt en badkruka han med

Lite bus så blir man torr igen

Oscar hittade en rolig vovve att busa med

Justus och jag vi älskar att springa tillsammans!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för den roligaste dagen på Ribban den här sommare! Äntligen fick vi springa tillsammans igen, Liam och jag.
//Jus
Anonym sa…
Det var absolut den roligaste turen på Ribban som jag haft i sommar också! Det är himla kul att springa med dig grabben! Men du kunde gott bada lite mer...

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton