en vanlig dag

Kolla så snyggt jag arrangerat kuddarna, jag hämtade en i taget och la dem framför matte. Det är Elliott som har så fina kuddar.

Matte kommenterar:
Liam är för rolig :-D. Tyvärr hann han försvinna ur bild innan jag fick fram kameran men jag skrattade gott när han la den andra kudden så snyggt bredvid den första och sen gick sin väg :-)


Tja, om man inte kommer med kuddar kan man ju komma med mattes innesko...

Jag visar alltid det jag hämtat om jag stöter på matte på vägen till soffan, sen tar jag det med mig upp i soffan (om inte matte tar det ifrån mig förstås, det gör hon för det mesta...)

Mitt favoritställe, soffan är min!!!

Oscar har sitt favoritställe, han har alltid varit lite tokig...

/Liam

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton