Hos brorsan i Jönköping

Vi åkte iväg på morgonen och det var en lång resa till Jönköping. Men oj vad fint väder där var! Soldyrkare som jag är gillar jag såklart det! Här kommer lite bilder från igår.
Brorsan och jag fick vars en gristass när vi kom dit!!! Liam avnjuter sin i sängen, jag håller mig till mattan i hallen.

Sen provar jag Liams bur, klart godkänd!

Vi är ute och promenerar, ska till ett ställe där vi ska få vara lösa. Jag går bredvid husse och matte. Liam går med sin nya matte.

Vi busar på fältet!

Liam busar mest med Martina

Jag tycker det är kul att vara lös!

Och så kollar jag såklart om det finns godisar i Martinas väska...

Liam väntar på bollen, kolla så fokuserad brorsan är.

Och så lite övning! Nu får vi snart godis!

Husse klappar på trött Liam

Liam tar igen sig efter massa spring efter bollen

Han vill leka mer!

Får han det?

Det får han :-)

Tjohoo! Där far han iväg som ett skott! Själv föredrar jag att nosa i gräset.

Nu är vi hemma hos Liam igen, vi har varit själva medan människorna gått ut och ätit lunch. Nu visar Liam vad han kan! Här är det koncentrationsövning. Jag tycker det är tråkigt så jag har tagit mig närmare än man skulle... Vill ju vara så nära godisen som möjligt. Liam däremot är duktig och sitter kvar där han ska.

Han har en himla mysig säng! Eget täcke har han också ett.

Jag trodde han kom upp till mig för att bli slickad i örat, det brukar han gilla.

Men inte, det var bus som gällde. Helst vill han få ner mig på golvet igen.

Han lyckades!

Fast inte så länge, snart delar vi broderligt på sängen.

Mysigt att umgås lite med brorsan som fått ett mjukisdjur i present av mig!

Han gillar sin present!

Trodde nog den skulle passa honom!

Efter besöket var jag helt slut! När vi åkte hem sov jag hela vägen, när vi var hemma åt jag sen sov jag ännu mer! Och så fick jag present!!! Liam har fyllt en hel låda med gotter till mig! Oooh så glad jag är för den!!!

Oj oj, vad ska jag välja först???

Hmmm... kanske softbits?

Eller de här har ju fått strålande betyg! En sån får det bli!

MUMS!!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Den godis påsen såg inte helt fel ut.. =)
Anonym sa…
Oj, vad godis du fick kompis! Nu blir jag lite avis. Husse köpte visserligen grisknorr häromdagen, det är mums! Hjortben får jag inte äta på hans kontor, det luktar för äckligt säger han. fattar ingenting. Vad kul ni såg ut att ha i lördags! Jag och husse var upptagna med kalas, det var ganska tråkigt. Hade hellre lekt med er grabbar. Liam och jag fick ju iaf busa lite i fredags, det var super. Vi ses hälsningar Justus
Anonym sa…
Ja vilken present!!! Jag får en godsak varje dag nu! Perfekt! Jag gillar Liam!!! Han är mycket snällare nu än han var när han bodde hemma.

Grisknorrar är också toppen! Synd att vi inte fick busa i lördags, klart du hade haft roligare med oss! Men det var ju kul att du busade med Liam i fredags! Husse och matte har visat mig filmen, ni såg ut att ha toppenkul!

Hoppas vi ses snart!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton