På djursjukhuset igen...

Idag släpade husse med mig till Djursjukan igen. Som tur var skulle vi inte in till de vanliga kvackarna utan till min favorit Marie. Hon är snäll. Jag tror hon tycker om mig också...
Hon klämde och kände på mig. Jag hörde att hon sa att jag har besvär med samma ställe i ländryggen som förra gången vi var där. De pratade mycket, hon och husse. Jag orkade inte lyssna hela tiden utan gick och kollade om jag kunde komma åt godisskålen. Det gick inte så bra.
Sen fick jag springa på det där rullbandet i vatten igen. Jag kan det där och Marie sa att jag sprang bra. Sen stack hon nålar i mig. Det gillar jag inte riktigt i början, fast efter sen stund känns det bra. Då står jag med huvudet hos husse och blir kliad. Det är nästan så jag sover lite stående... Vi ska gå dit fler gånger förstår jag. Jaja, det blir nog bra med det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton