Strandpromenad!

I söndags var vi ett helt whippetgäng på stranden! Saga, Runa, Eira, Ernst och jag. Det var jättekul! Alltid kan man hitta nåt gott bland tången.

Bada tänker då inte jag göra, men Ernst och Eira verkar gilla vatten.

Jag föredrar torra land

Och att skutta bland tuvorna.

Ernst och Eira busar och leker

De är som ler och långhalm

Jag vill också vara med ibland

Men mest av allt vill jag ha godis! Det vill Saga också. Hon är nästan lika förtjust i godis som jag.

Slår följe med Saga, hon är en riktig snygging.

Skutt skutt

Brrrr... så kallt det ser ut. Vem vill bada nu?

Plask plask.

Nästan som att vara ute med badfantasten Liam.

Eira gillar tångruskor

En sån tokig en.

Kommentarer

Sagoruna sa…
Du hade ju också härliga bilder!
Fina whippisarna, konstigt att whippets alltid blir söta och bra på bild!?

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton