Ernst!

Jag är inte längre ensam på jobbet med matte. Ernst är här nästan varje dag! Det är toppen!

Vi går ut på promenad på lunchen.

Sen tar vi igen oss på kontoret

Det är himla trevligt med sällskap faktiskt! Ernst är lika cool som jag.
Fast idag busade han till det lite och åt på mattes öronmuffar :-D

Hemma är det också fint! Elliott delar ofta med sig av sin mat.
Sitter fint och väntar på min belöning.

Fast hur mycket tålamod som helst har jag ju inte...

Elliott tycker väldigt mycket om mig. Han kramas ofta och springer efter mig. Viftar jag på svansen så skrattar han. Jag är nog hans idol...

Kommentarer

Sagoruna sa…
Heja Ernst! Mer bus! Bara vänta tills han börjar pappersstrimla som sin syster och annat bus (gömma vältuggat ben i rumskamratens väska osv). Ni verkar ju i alla fall trivas hur ba som helst ihop! Skönt!!!
Oscar sa…
Tycker Eira verkar busig, tur att inte hon också jobbar här :-D
Ernst har inte gjort nåt mer bus. Vi får se om han hittar på nåt kul snart igen! Han verkar trivas bra!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton