Småland!

Vi var i småland förra helgen hela familjen! Vi hälsade på hos mattes föräldrar och bodde i deras stuga. Jag fick massor av gotter att mumsa på, till och med korv och ägg en morgon!

På lördagen åkte vi ut i skogen!
Jag går lite före och kollar läget.

Man vet ju aldrig vilka konstiga djur som kan dyka upp. Mattes pappa sa att det var vildsvin som hade bökat lite här och där.

Det är mysigt med all mossa, mjukt för tassarna!


Och där fanns kottar att slåss med!

Jag får lite bus i mig i skogen. Jag sprang iväg ganska långt och hade så roligt att jag inte brydde mig om att alla ropade. Efter det fick jag gå lite kopplad. Men bara lite.

Jag hittade en ljuvligt doftande bajshög att rulla mig i, tyvärr fick jag duscha när jag kom till stugan igen...
Usch vad blöt jag blev!

Inte så lätt att torka sig i soffan

När jag inte försökte få tag på mat så tog jag det lugnt


Den minsta familjemedlemmen är väldigt kelig av sig, klappar mig ofta och gärna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton