En eftermiddagspromenad i Västra hamnen


Jag gillar att hoppa upp på saker och sitta fint!

Det verkar göra matte glad!

"Hopp upp" säger hon och då gör jag självklart som hon önskar!

Spanar ut över hundfältet långt där borta. Förra gången vi var här började det ösregna precis när vi skulle dit, så då blev det inget. Hoppas vi får springa loss idag!

Undrar vad det är för något spännande där borta?

Kom igen nu då tjockis... SPRING!!!

Springa kan han göra själv. Fjant...

Här finns ju härligt bete...

Jag tror minsann att gräset är grönare där borta...

Jag tycker jag ser en Engelsk Bulldog, undrar just om den vill leka med mig?

Jag försöker sätta igång honom...

Kom och ta mig om du kan!!!

Det är så kul att springa!

Ni tror väl inte att ni kan ta mig! Jag är snabb som blixten

Agiltiy? Det här är väl en racing-bana?

Vi får väl fortsätta ute på gräset då...

Nu är vi tre whippar, Tiger har också kommit! En Ridgeback funderar på om den vågar sig fram till oss

Agility är kul!

Om jag hoppar en gång till kanske jag får godis!?

Tiger försöker sätta igång mig

Lockar man med lite whippetsnurr så är det klart att jag är med!

Nämen! Jag tror jag ser en boll!

Tigers matte kastade bollen. Jag fick fatt på den först!

Vi träffade på ännu en Ridgeback

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton