Förmiddagens strandpromenad

Hela flocken

En främmande hund har slått följe med oss. Oscar är försvunnen... han står väl och käkar gräs någonstans

Käka gräs är det fler som gillar

Oscar hänger inte riktigt med när vi andra springer loss...

Men gräva det kan han!

Och jag kan hålla fast min pinne. Det röda på min tass är ett bandage. Jag råkade slå sönder min sporre häromdagen och nu envisas husse och matte med att linda om den när jag ska springa.


För springa det ska jag

Och det är jag bra på

Rizzla är jättebra på att gräva

Justus skadade tassen lite idag. Hans husse fick bära honom sista biten, så pinsamt!
Jag blev utskälld för jag käkade supermumsig fisk. Den luktade fantastiskt så jag rullade mig rejält i den. Justus tyckte att jag luktade jättegott! Det tyckte inte husse och matte så jag fick duscha när jag kom hem...
/Liam

Kommentarer

Oliver sa…
Vad det ser härligt ut när det är så många hundar ute och springer. Min lille Oliver har tyvärr inte samma lyx som era hundar. Dessutom är han inte så säker på inkallningen så han springer mer tills han är så trött så han stupar. =P
Hoppas allt är bra med er alla.
/Bella och Oliver

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton