Med vinden i pälsen...

Husse har inte hjälpt oss blogga sen i fredags för han har haft för mycket att göra säger han. Matte hinner knappt träffa oss alls så hon hjälper inte till heller. Hopplösa.
I helgen var Rizzla hos oss. Det var kul fast vi inte gjorde något särskilt. Husse och matte favoriserade henne något grymt. Hon fick följa med dem på middagsbjudning, men inte vi! Vi hade det förvisso jättebra, men hon hade fått en grisknorr där, det kände jag på lukten när vi kom hem. Orättvist!!!


På vardagmorgnar går vi ut med flocken på stranden (Ribban för Malmöiter). Det är skönt och man hittar en del att äta ibland. På tisdagen var Jackie, Prima och Justus med tillsammans med sina människor.

Justus och tjejerna var lite skraja för Jackie. Inte jag, jag vet att hon är jättesnäll.


Här är hon igen, precis innan vi mötte den där unga Salukitiken. Hon blev jätterädd när hon såg Jackie och sprang sin väg. När hon sen äntligen vågade sig tillbaka fick hon syn på Liam och då sprang hon igen. Det kan jag förstå. Jag har sagt till husse att Liam borde ha en påse över huvudet när vi går ut, men det är ingen som lyssnar på det. Nu såg de hur det går...



På tal om honom så är det förstås ett himla busande och springande hela tiden. En gång sprang Liam rakt på mig när jag stod och betade. Då höll jag på att bita skallen av honom, men jag hejdade mig. Han kan ju inte hjälpa att han inte har alla läsk i backen där uppe.
Idag träffade vi Tiger och greyhounden Lemmy. Lemmy tyckte Liam luktade jättegott sen han blivit av med kulorna och gått med i eunuckklubben. De blir ett fint par de där två tycker jag...
/Oscar

Kommentarer

Anonym sa…
Hahaha!! Ni är så himla roliga! Påse på huvudet! Stackars Liam, hihi!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton