Blöjkalas


Jag är hemma igen. Jag har fått bo hos mattes föräldrar ett tag. Det har varit himla skönt. Husse och matte har skaffat någon ny sak som de bär omkring på hela tiden. Den är med precis överallt. Det är jobbigt. En kväll var de och hälsade på när jag bodde hos mattes föräldrar. Det var så skönt när de åkte hem igen, då kunde jag slappna av och gick upp och la mig för att sova. Husse och matte kom och tog mig med på promenader och på träning hos någon som heter Yrsa.

Yrsa var här första dagen jag var hemma igen. Hon visade husse och matte hur de ska hantera mig. Som om jag skulle vara ett problem?
Det är nya konstiga regler här i huset och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det... får inte hoppa upp på någonting, får inte skälla på andra hundar, vi går på långpromenader och husse har cyklat med mig. Puh! Dessutom får vi inte sova i sovrummet längre utan vi sover i vardagsrummet hela nätterna.

Jag lyckades faktiskt hitta på nåt kul igår! Under ett obevakat ögonblick (jag är nämligen väldigt bevakad nuförtiden) så letade jag upp en påse bajsiga blöjor. Tog med dem till husses och mattes säng och smulade sönder blöjorna på lakanen. Hehe. Det luktade underbart!
Vilken tur att jag är tillbaka hemma och kan liva upp det lite.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad skönt att du har fått komma hem. Usch vilket bus du hittade på. Blev det inget bad efter det?
Anonym sa…
Back on track! Min favorit-idol Liam, det är så mycket jag kan lära av dig! Vart kan man hitta sådana där blöjor, jag kanske kan få låna några?

//Justus (som är imponerad av mästaren i bus!)
R-tan sa…
Jag erkänner mig härmed besegrad! Jag gjorde ett himla fint bus när jag smet in i huset och letade upp och bajsade på Katarinas huvudkudde när jag var liten. Men du är onekligen minst lika begåvad...

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton