En midsommarhelg

På midsommarafton var det mattes födelsedag. Det skulle komma fullt med folk så Liam och jag fick vara hos mattes föräldrar. Ensamma! Men vi fick komma hem en stund i slutet av festen. Dolly & Daisys matte lekte med oss.

Vi fick lära oss att backa

På lördagen var det LC!! Liam fick vara hos mattes föräldrar.

Jag Oscar sprang fort som vinden!

Snygga R-tan poserar.

Hunden till vänster är en azawakh (finns kanske bara max 10 st i Sverige säger husse) och den till höger är en Sloughi. Han som äger dem heter Olle.

En galgo som vill springa efer luren

Det vill Valborg också :-)

Hemma efter luren. Mattes föräldrar var här och åt massa mat. Efteråt tyckte Liam att mattes pappa gott kunde kasta boll istället för att sitta i hammocken.

Liam busade lite med mig

Detta spelet är jätteroligt. När man lyfter på grejorna finns det ibland gotter under. Att lyfta grejorna är jag jättebra på!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej killar! Nu är jag tillbaka i stan. Fan att jag missade luren... Men jag har misann fångat en ekorre i alla fall! Och jagat harar på riktigt. Det var jätteroligt! Matte vill ha en sådan där Azawakh säger hon. Jag hoppas de inte är lika läskiga som min kusin Devil...
//Jus
Anonym sa…
Vad kul att du är tillbaka igen! Hoppas att vi träffas snart!

Vår husse vill också ha en azawakh men matte tycker att de är alldeles för magra. Hon vill hellre ha en italienare eller saluki eller borzoi eller galgo ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton