LC

Idag åkte vi iväg tidigt på morgonen. Vi pep upphetsat när vi fattade vad vi var på väg till. Vi blev jätterädda att vi inte skulle få springa för när vi hade parkerat bilen och husse tagit ut alla grejor till Luren så körde vi därifrån. Vi tjöt högt av besvikelse!
Som tur var skulle vi bara hämta lite fler grejor så snart var vi tillbaka igen. Puh!
R-tan och hennes dotter Valborg var där!

Loke (Liams systerson) tittade på och fick testa att springa lite senare, han var jätteduktig

Även ett litet Ridgebackgäng var där. Tyler var hemma men hans matte kom dit ändå!

Nu ska jag och Svea snart springa!

Det var sååååå roligt! Jag genade i början, man är väl smart!

Sen fick Liam springa med Galgon Areza.


Snart är de i mål.
Liam sprang faktiskt riktigt bra, precis som jag genade han i början.

Kommentarer

Anonym sa…
Fy vad fuskigt att ni kan springa efter luren. Här uppe i norr är det fortfarande massor av snö kvar. Om vi har tur kanske vi kan få testa att springa i mitten av maj.
Anonym sa…
Åh va roligt att jaga luren! Husse och matte jobbade så jag fick inte följa med... Hoppas vi kan åka nästa gånga för jag läääängtar efter att få springa! Va taskiga er husse och matte är som luras och låtsas åka hem utan att ni fått springa först, jag kan tänka mig att det gjorde ont i era stora whippet-hjärtan. Tur att de vände tillbaka, ni ser ju ut att ha haft en kanondag på fältet!
//Justus

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton