Vibrationsträning och olycksfågeln

Idag var vi på ett konstigt ställe. Oscar och husse höll på med nåt lite längre bort. Det lät konstigt och så fick Oscar godis hela tiden...

Jag fick veta att han tränade, vibrationsträning. Han fick sitta, stå, lyfta på tassarna osv massor med gånger.

Jag fick faktiskt också testa en gång. Det var inte så märkvärdigt..

Efteråt så sprang vi lite i Käglinge. Där fick jag ont i tassen. Haltade hela vägen hem. Tassen svullnade upp. Husse kände på den och ringde veterinären. Lite senare kollade matte min tass och upptäckte att jag hade en pinne som kilat sig fast mellan tårna och in i foten. Hon ropade på husse som kom och drog ut den. Aj aj, de kunde väl ha sett den tidigare! I och för sig säger inte jag ett pip. Men ändå! Nu är den borta i alla fall, det är skönt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton