Sjukgymnastik

Det var en konstig sjukgymnastik idag. I vanliga fall åker jag med husse och det är en Marie som tar hand om mig. Idag åkte jag med matte och det var en annan tjej som skötte gymnastiken. Det var förvirrande, de visste inte hur vi brukar göra...
Jag kom inte undan att motionera i akvariet. Det är inget jag direkt uppskattar...

Sen var det akupunktur. Först yrade de om var jag brukade stå när nålarna skulle stickas in. Sen när alla nålar var instoppade skakade jag på mig så att de flög av och de fick sätta in dem på nytt. Hmmmm.... Jag fick i alla fall en massa godis, det var nice. Men jag hade gärna varit utan det andra. Jag blev vägd. Väger 15,8 kg. Typ nästan 2 kg övervikt. Trots att jag knappt får nån mat. De snackade om att jag kanske skulle må bra av lite levaxin. Mina sköldkörtelvärden har varit lite i underkant. Sjukgymnasten trodde jag skulle må bra av det. Bli pigg och busig och tappa vikt.

Kommentarer

Martina sa…
Oj vad läskigt det ser ut! /Liam
R-tan sa…
Ja hu, det ser läskigt ut. Vi har också gått i akvariet och jag kan bara hålla med om att det är svårt att hitta något positivt med det. Och matte tycker att jag måste banta så jag får inte heller någon mat. Vad ska vi göra Oscar?! Revolution? Det ska inte behöva vara så här!!!
Oscar sa…
Ja! Revolution! Mer mat åt alla hundar!!!!
Martin B sa…
Hej! Träffade Liam på stan i Jönköping idag!! Så kul att se honom igen, han blev så glad! Hoppade och skuttade. Fina killen! /Martin
Kattalena sa…
Hej! Vad roligt! Och ännu mer kul att Liam blev så glad! :-D
Det gick bra att cykla dit gissar jag, hehe.

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton