Lång resa med brorsan

I morse packade vi in oss i bilen allihop och körde till mattes föräldrar. Där bytte vi ut Elliott mot Liam och så åkte vi iväg på en lååång bilresa. Som tur var stannade bilen ibland och en gång fick vi gå ut i det bästa fält av gröngräs jag någonsin har skådat. Mums vilket gott gräs!!!

Liam betar som en annan kossa

Jag också såklart

Husse kallar

Uppmärksamme Liam skyndar till husse

Jag står kvar och betar lite till

Sen springer jag också, kanske får vi godis?

Äsch, vi skulle ju bara åka bil igen

Vi åkte hem till Martina. Både Liam och jag visste precis vilken port vi skulle gå till. Liam var alldeles till sig!
Och han hittade sängen nästan meddetsamma. Äntligen hemma tror jag att han tänkte!

Sen kom en annan whippet och hälsade på! Jessie heter han. Jag visade först vem som bestämmer, sen hade vi bus! Liam och Jessie känner varann sen tidigare, för mig var det en helt ny bekantskap. Matte snackade om hur snygg han var. Snygga ögon. Jag vet inte vad som skulle vara så speciellt med dem?

Vi nosade ordentligt på Jessie innan vi började busa.

Buuuus!

Mera bus!

Sen skojade Martina med mig, busade med Liams mjukiskossa.

Det var himla roligt!

Liam fick också vara med och leka!

Men den är ju hans så han fick den. :-)

Himla kul att komma till Jönköping igen! Sen sov jag mesta delen av vägen hem. Fick lite mat och promenad också någonstans på vägen.

Kommentarer

Otroligt fina bilder igen, katta! :-D Alltid lika kul att träffa er. Nästa gång blir det blåbärspaj! KRAMAR <3 / Martina & Liam!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton