Bus på fältet med Liam och Justus

Justus, Liam och jag har varit på fältet i Limhamn!

Jag busade till det med Justus

Jättekul var det, tyckte jag!

Tjohoo!

Sen hittade jag ett skojigt ställe där jag målade tassarna svarta.

Snyggt va?

Nästan lika mycket plask som när Liam hoppar i vattnet!

Visst ser man att vi är halvsyskon... och pinnälskare

Fast brorsan trängs lite väl mycket tycker jag...

Jag struntar i att bada och ställer mig för att torka istället.

Justus - nästan i vattnet

Han blev sugen när Liam flög i efter pinnen, men mycket längre än så kom han inte.

Liam därmot skulle lätt kunnat simma hela dagen

Inte är han rädd för djupt vatten heller

Plums, plask och skvätt!

Justus vill nog inte bada mer.

Lite bus med Liam blev det också

Kul att träffa brorsan, han är fin!

Vissa torkar sig ordentligt i gräset :-D


Justus undrar nog vad Liam sysslar med, men så har han ju heller inte badat ;-)

Pinnar, pinnar! Alla älskar väl pinnar?

Justus ville busa lite med Liam

Liam springer så det ryker om tassarna...

Så kul att vi fick träffas allihop!

Kommentarer

Gud vilka fina bilder! Fina vovvarna! Jag längtar så tills i morgon. Kul att Oscar följer med. . . :D
rebeccab sa…
Hej! Vill bara säga att whippetträffen har ändrat tid. 19.30 nästa söndag är det som gäller. Kom gärna! Vh Rebecca
Kattalena sa…
Hej! Ajdå så synd. Vi kan inte på kvällarna, speciellt inte efter kl 19 :-)
Men om blir dagtid någon annan gång så hänger vi gärna med!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton