Bus på stranden

Husse glömmer alltid att ta med kameran när vi åker ut så vi har inga bilder idag. Vi åkte ner på stranden i förmiddags. Stranden är jättekul, man kan racerspringa så bra i sanden. Väl där mötte vi whippettjejerna Rizzla och Axa och deras matte Cecilia. De var inte så blyga idag som de brukar vara så vi hade jätteroligt. Liam hittade ett fint fiskskinn som vi hade som skatt när vi jagade varann. Det varade bara tills Liam lyssnade på husse och släppte det. Sen försvann det. Typiskt.
Vi hörde att husse och Cecilia pratade om att ha en träff för alla whippar i Malmö. Det låter spännande. Alla som vill vara med får gärna skriva en rad i kommentarerna...

Kommentarer

Martin B sa…
Hej på er! Jag ska ner till stranden idag, väntar bara på att husse och matte ska bli klara med allt vad dom nu håller på med...Hoppas att ni är där då! Det är liksom inte riktigt lika kul att springa med andra hundar. Jag vill jättegärna vara med på en Whippetträff! Tjihoo! /Justus
Anonym sa…
Jag vill vara med på er whippetträff!! Undrar bara hur jag ska ta mig till er... är det för långt att springa tro? Jag är ju rätt snabb i och för sig..
Anonym sa…
Zero, om du är ute i god tid finns det billiga flygbiljetter. Bättre än att springa och så bjuder de på mat ombord. Vi kan möta dig vid flygplatsen. Glöm inte att ta ev rester i en doggy-bag...
Anonym sa…
Jaså, man får mat inne i de stora plåtfåglarna? Det lät trevligt! :D

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton