Lördag

Vi var på hundfältet med mattes föräldar igår. Jag tycker att det är toppen att springa i det höga gräset!/Liam

Först var vi allihop hos mattes föräldrar och fikade. De har jättegoda saker i sin trädgård!
Jag fikade på vinbär!

Verkligen jättegoda!

Sen åt jag päron och mullbär också. Man blir inte tjock av dem, så jag får äta så mycket jag vill!

De hade köpt en ny skojig leksak till mig!

Den tyckte jag om! /Oscar

Vi fick sova över där på natten. Husse och matte kom och hämtade oss i morse.

Kommentarer

Anna sa…
Oj va tuff du är som klarar att käka vinbär! Jag tycker liksom att dom är lite starka och kliar i nosen så man nyser. Man kanske lär sig hur man ska äta dom när man blir vuxen. Snart är jag också vuxen. Min mattes föräldrar har också en fin trädgård som jag gillar att vara i men det är så fasligt långt att åka dit. Jag skulle gärna vilja bo på deras gräsmatta så jag skulle kunna äta gräs hela dagarna, det tycker jag är gott. /Justus
Anonym sa…
Du tycker nog också om dem när du blir stor ;-)
Vi gillar också gräs men du var nog strået vassare på att förstöra gräsmattor! Bara vi ser ut att börja gräva blir det ett himla liv på husse och matte... :-(

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton