Vilken söndag!

Liam: Vi har varit i Laröd idag!

Liam: Jag träffade min mormor Wilma. Hon slickade mig i örat, det var lite läskigt!

Oscar: Husse gick iväg med Liam, jag ville vara där de var. Inte sitta och ha tråkigt med matte...

Liam: Jag träffade min favoritsyrra Tilda, vi är nog tvillingsjälar. Här har vi satt Alice på plats.

Liam: Och här visar jag min snygga mage!

Liam: Justus och hans husse och matte åkte med oss till Laröd, här försöker Justus åla sig fram till fikat. Tyvärr märkte hans husse och matte det, så han fick nog inte tag på något... Jag lyckades dock fånga lite kexchoklad när matte "tappade" det.

Liam: Vi fick ställa upp som modeller. Här är Alice lite nyfiken på mig

Liam: Och en stor Wikellis bild blev det också minsann! Den tog Justus matte på oss. Vi är supersnygga allihop!

Liam: Så här snygg är jag! Undrar varför inte jag fick visa upp mig i ringen?

Liam: Justus är bara 6 månader. Men han är snygg han med. Det var synd om Justus på hemvägen. Då fick han åka bak med oss i bilen (på vägen dit lyxåkte han i framsätet). Oscar blev arg på honom så han vågade inte lägga sig. Hela vägen hem stod han på två ben med huvudet hängandes ut genom en öppning i gallret och flämtade och darrade... Oscar kan vara läskig ibland.

Kommentarer

Anna sa…
Tjena killar, tack för senast! Asså jag är liksom inte rädd för Oscar för jag är ju ganska tuff, jag liksom bara gillar att stå när jag åker bil... hehe... Blev kanske lite nervös, men bara lite! Det var skoj i alla fall att få hänga med er och kolla in alla snygga whippar som sprang runt i ringen. Fast dom snyggaste (vi!) fick ju inte vara med. Taskigt. Hoppas vi ses snart igen, det är så roligt att springa och busa med er! Liam, du är min stora bus-förebild. /Justus

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton