Bustajm!

Vi åkte till hundfältet idag, Justus hängde också med!

Det är så kul med Justus - han gillar också att springa och så gillar han pinnar, nästan lika mycket som jag. Han snor min så fort jag lägger den till husse eller matte.

Fast så fort jag jagar honom så släpper han den :-)

När vi fick sand under tassarna så blev det full fräs!!!

Däremellan lite vila...

Den varade inte länge för sen kom Ville!


Han gillar också att springa.

Så vi busade ett tag.

Ville gillar också pinnar!

Vi blev väldigt skitiga. Oscar och jag fick duscha när vi kom hem.
Jag skadade mina trampdynor på framtassarna så de blev alldeles blodiga. Men det var det värt! /Liam

Kommentarer

Anonym sa…
Kul att ni också gillar pinnar killar!
Anonym sa…
Så mysigt det ser ur.. =)

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton