Vinthundsträff

Vi har varit på vinthundsträff i Käglinge idag. Det var sååå kul! Här kommer lite bilder från träffen. Ville och jag (Liam) busar. Ville vill ha min pinne! I bakgrunden Justus och Ida (greyhound)

Supersöta Inna (skotsk hjorthundsvalp)

Nisse (greyhound), Ville och jag.

Inna och jag snackar lite

Puh! Man blir lite trött av att träffa så många vovvar. Justus har hittat nåt som luktar gott i gräset.

En borzoi, vita samojeder och en galgo espanol.

Justus springer till sin husse .

På rad, whippeten Dimma, greyhounden Blue och borzoien (som vi inte vet vad den heter)

Liten jagar stor! (whippetvalp Lisa jagar galgon Belita)

Ville och jag höll ihop en del

Justus och jag springer loss lite!

Dimma kelar lite, en samojed, Ida och Belita

Oscar blir utskälld av sin favorittjej, Prima (spansk vattenhund). Hon var något trött på hans inviter...

Oscar hittade en annan tjej! Denna gången en samojed.

Hon var jättesnygg tyckte Oscar.

Jackie (skotsk hjorthund), Inna och Nisse

Ville försöker ta min pinne, Nimbus kollar vad vi gör.

Jag vill att någon kastar min pinne!

Justus har tagit min pinne! Det gör inte så mycket.

Kommentarer

Anonym sa…
Ville Vessla tyckte att vinthundsträffen var superkul!
Sagoruna sa…
Å vad roligt de hade! Runa hade gärna varit med men...
Anonym sa…
Ja det var toppen!!!

Hoppas vi kan ha fler träffar snart igen!
Anonym sa…
Oj vad skoj det såg ut :-)
Kan det inte vara läge att ha en till nu innan det bli för kallt?

Samma plats?

Vad tycker ni?

Hälsningar Mija
Med whippet, greyhound, borzoi

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton