Onsdag - arbetsdag

Jag (Liam) gick morgonrunda med matte, det var kul! Jag fick godis när jag gjorde som hon sa. På väg till jobb hämtade vi upp Åsa och Asta. Jag var tvungen att skälla ut Asta lite. Tyckte hon kaxade sig lite för mycket. Hon får sitta i framsätet. Det är orättvist.

På jobb hittade jag en jätterolig grej att leka med!

Ibland gav den mig några mumsiga juice-droppar som jag kunde slicka i mig.


Husse och jag (Oscar) gick hela vägen till jobbet idag. Jag var jätteduktig! Det är jag i och för sig alltid men jag hörde husse säga till matte hur duktig jag var ;-)
Nu vill jag hem! Det är tråkigt att vara på jobb. Jag vill vara hemma. Dessutom är jag hungrig.

Jag vill också hem nu!!!

Nu är vi äntligen hemma! Husse har inte gett mig mat än! Vad menar han? Han är visst i källaren med nån snubbe. Tycker gott han kunde gett mig mat först!

Äntligen har han kommit upp igen! Vi hör att han gör iordning vår mat i köket! Ooooh! Snart är det dags! Jippie!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton