Min födelsedag!

Idag fyller jag år! Det vill jag göra varje dag! I morse fick jag ank-hals till frukost. Jag får aldrig frukost annars!
Kolla jag har fått vom!!! Jag fick välja alldeles själv. Husse och matte gick med oss till djuraffären och jag nosade mig fram till den absolut bästa godbiten!

Nu är det middag på gång! Husse står och förbereder maten. Jag vill ha nu!!!


Min middag! Fyran är fiskbullar!

Jag älskar fiskbullar! Åt upp allihop först av allt. Sen åt jag och åt. Det var så mycket mat att jag inte orkade slicka skålen helt ren. Lämnade faktiskt lite...

Lite senare på kvällen fick jag ännu en present! Det var en torkad korv. Mums!!!
Har hört att jag fått en present av Justus också! Undrar om jag får den också i kväll?

Liam fick också korv...

Kommentarer

Anonym sa…
Oj va fint med en stor fiskbulle-4:a! Och vilken lyxig dag du haft Oscar, jag har nog aldrig sett så mycket gott på en gång! Vilken tur att Liam också fick korv, annars hade nog han blivit lite ledsen. Jag tycker att man borde få ha hund-kalas varje dag, det är ju jätteroligt!
Sagoruna sa…
Grattis Oscar!

önskar Saga o Runa
Anonym sa…
Jag tycker att jag alltid skulle få så här mycket mat! Jag förstår inte vad husse och matte menar med att jag skulle bli tjock... Jag som är så slank och fin!
Ni skulle se matte! Där kan man tala om tjock. De borde banta henne istället och låta mig få äta vad jag vill :-)

Tack för grattiset!!!
Anonym sa…
GRATTIS OSCAR!!
Det var ingen dålig födelsedag du fick! Ingen liten middagsportion heller - men du springer väl av det i ett kick ;o)
Tjingeling på er!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton