En busdag!

Vi har träffat Justus idag! Vi började med att åka till hundfältet och busa!

Det var så kul att äntligen få springa igen! Justus är snabb!

Han är så snabb så alla små vovvar får passa sig! Annars blir de överkörda :-)

Den översprungna undrar vad som hände?

Vi springer så det ryker om tassarna! Det blev inget badat, det var för kallt i luften och vi hittade ingen bra pinne...

Sen följde Justus och hans matte Anna med oss hem! Justus gillade att leka med min födelsedagskossa.

Själv har jag inte lekt med den så mycket, jag gillar fågeln bättre.

Fast jag kan ju inte tillåta att Justus har kul med den...

Den blev genast jätterolig! Så Oscar och jag tog den ifrån honom.

Oj oj så rolig den är!

Justus fick sin utlovade grisknorr! Vi fick också knorr minsann!

Kolla sån respekt han har för mig!

När Justus skulle gå hem ville jag busa mer! Det var jättekul att han var här!!! Det finns supercoola bilder på mig i Justus blogg! /Liam

Kommentarer

Anonym sa…
Fina vovvarna! Tack för buset och knorren, det var toppen!
//Justus & matte Anna

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton