Vilken födelsedag!!!

Jag har fått en massa presenter idag!!!
När husse och matte kom hem fick vi leta klappar i trädgården både Oscar och jag. Jag hade lite problem att öppna min! Vi fick vars en grisknorr! Sen fick vi två presenter till! En fantastiskt kul fågel och en ko som inte var lika rolig.

Oscar blev besviken över att de inte gick att äta. Det blev inte jag!

Husse var snäll och kastade pippin till mig ett tag. Men inte länge nog.

Jag stod kvar med fågeln i trädgården i säkert 10 min och väntade på att husse eller matte skulle komma ut och kasta till mig igen. Som tur var kom matte till slut och lekte lite!

Och inte nog med det! En liten stund senare kom Justus husse Martin hit och vi fick ännu mer presenter!!! Vars en grisknorr! Jag blev så lycklig att jag sprang runt runt runt i trädgården med knorren i munnen! Sen la jag mig ner och tuggade.

Oscar blev också lycklig, han tyckte ju leksakerna var tråkiga...

Vilken fantastisk dag!!! Justus, du måste komma hit och leka med mina nya presenter. Jag hörde din husse säga att du inte får några grisknorrar hemma. Jag lovar att bjuda dig på en knorr om du hälsar på!

När man fyller år hör det till att visa lite valpbilder. Så här söt var jag när jag var liten.
Här är jag inte gammal, en av de första gångerna jag träffade husse och matte hos uppfödaren.

Min brorsa han var snäll mot mig när jag var liten

Jag har alltid älskat leksaker!

Och att ligga på rygg är min favoriställning än idag.

I gröngräset första veckan hemma hos husse och matte

Jag och syrran Memphis.

Kommentarer

Anonym sa…
Grrrattis på födelsedagen.
Anonym sa…
Tack!!!
Anonym sa…
Grattis..
Anonym sa…
Grattis på födelsedagen i efterskott. //Ingrid
Anonym sa…
Tack!!! :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton