Ännu en rolig och ledig dag!

Idag åkte vi och hälsade på mattes föräldrar! Det var varmt och skönt i deras trädgård. Oscar kom springande med ett vedträ som han ville busa med. Det ville jag också! Så när mattes pappa kastade det så tog jag det. Matte såg lite nervös ut, trodde kanske att jag skulle få det i huvudet. Som om jag skulle vara så dum att jag sprang in under ett hårt flygande vedträ?
Vi ville gärna smaka av glassen som mattes pappa åt.

Tjohoo! Det fick vi också!

Slappar lite i skuggan! Mysigt!

Mattes mamma gav oss vars en godbit och sen tog hon med oss ut till bilen. Men det var inte matte som körde den, vi åkte själva med mattes pappa. Det var konstigt! Vi hämtade husse och så åkte vi till stranden och badade. Det var skönt! Efteråt hämtade vi matte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton