Liams EFIT dag - ett foto i timmen

Kl 10 - Morgontrött...

Kl 11 - Nu vill jag busa, snälla lek med min fina fågel!

Kl 12 - Försöker sno lite deg!

Kl 13 - Paus för att klia mig lite

Kl 14 - Mattes mamma är här! Hon kastade min leksak till mig. Nu vill jag inte släppa den, hoppas hon leker med mig lite till!

Kl 15 - Mattes mamma cyklar iväg. Jag hoppas hon kommer tillbaka snart. Jag väntar här med min fågel.

Kl 16 - Matte har läspaus. Jag väntar fortfarande på att någon ska komma och leka med min fågel. Borde inte husse och Oscar komma hem nu???

Kl 17 - tar igen mig lite

Kl 18 - Oscar är hemma! Tjohoo!!!

Kl 19 - Mys med husse i soffan

Kl 20 - Trött! Har gått och lagt mig i ett annat rum där jag får vara ifred...

Kl 21 - Husse och matte kollar TV. Jag sover.

Kl 22 - Sover fortfarande... nu är min EFIT dag slut :-)

Kommentarer

Anonym sa…
Hehe kul att få se Liam´s dag *nickar*

Ha det så fint.
kram Gurkiss
Hoppsan, här har man missat massor, GRATTIS Liam (lite så här i efterskott) Din nya leksak ser hur schysst ut som helst, har den pip i sig också?? Vår favvoleksak är en frisbee, den kan man leka hur länge som helst med.

Hälsningar från Gråbo o Nokia ^..^
Anonym sa…
Jag gillar hundar!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton