Vilken fantastisk helg!!!

Vi har haft en riktig toppenhelg!
I lördags fick vi springa LC! Matte glömde kameran så det finns inga bilder tyvärr... men vi var superduktiga båda två. Vi var så ivriga att få springa att när matte släppte ut oss och vi gick mot banan så drog vi omkull henne. Hihi. Hon blev INTE glad, det var inget vi brydde oss så mycket om. Vi såg ju luren långt där borta!!!

Igår mitt på dagen kom Anna och Justus hit! Det var jättekul! Vi visade Justus bästa gräs-stället, det är supergott gräs där!
Anna hade med sig dentalstick till oss, vi älskar dentalstick!!!

Och sen fick vi vars en vindruva! Justus låg och lekte med sin så Liam tog den ifrån honom och åt upp den :-)
Justus fick en ny...

Lite senare på eftermiddagen kom mattes kompis Camilla och hennes familj hit. De var med oss ända tills husse kom hem. Det var jättemysigt!
När matte kom hem senare på kvällen var vi supertrötta. Liam orkade inte ens gå upp ur soffan och hälsa, lyfte inte ens på huvudet. Jag (Oscar) gick och hälsade en kortis innan jag la mig i buren igen ;-)

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för att jag fick komma och busa i er trädgård, det var jätteroligt!! Vi kommer snart tillbaka, matte & jag.
//Justus
Anonym sa…
Jaaa!!! Gör det! Det vill vi jättegärna! Vi hade jättekul!
Anonym sa…
Hej.. vad kul att det gick bra för er på LCn.. Vi hoppas kunna komma på nästa träning med Loke och Kelly...

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton