Bomber & granater

Idag åkte vi till stranden med Justus och hans matte. Det blåste jättemycket och var kallt, men det är OK så länge man håller sig i rörelse. Precis när husse gick för att slänga en påse i soptunnan gjorde Liam och jag ett jättefynd. En stor bajshög. Den luktade människa så vi rullade oss och snabbt och mycket i den. Det var kul, men det ledde till att strandpromenaden plötsligt blev väldigt kort, fast vi träffade whippetgrabben Ville strax efteråt.
När vi kom hem fick vi sitta kvar i bilen. Det bådar aldrig gott och mycket riktigt, en och en åkte vi ner till duschen i källaren. Husse var inte på gott humör och jag fick höra fler fula ord än jag någonsin gjort på ett och samma tillfälle. Matte var inte heller på gott humör och jag gillade inte riktigt när de muttrade tillsammans och tittade på oss. Det var något om "Blocket" och "10 öre svansen". Det lät inte bra...

Kommentarer

Anna sa…
Ojojoj killar, det verkar som att ni ligger löst till! Fattar inte hur de tänker de där människorna, jag tyckte ni luktade jättegott! Synd att jag inte hann rulla mig också, det hade jag tyckt varit roligt. Men jag antar att matte inte heller hade gillat det. Tack för promenaden, det var himla skoj att få busa! Hoppas vi ses snart igen. Idag måste jag gå på dagis. Fy vilket straff!! Bara för att husse och matte ska jobba och jobba. Dom är sååå tråkiga!
/Jus

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton