Justus på besök

Vi åkte till stranden med Justus igår morse. Det var kul! Efteråt följde Justus med oss hem.

Justus och Liam busade och busade, sen somnade de trötta. En stund senare busade de igen!

Justus gillade mattes mjukiskossa

Han tänkte busa med min mjukisleksak också, men då ville jag ha den själv.

Liam gick och la sig i sängen när vi skulle sova

Det gjorde jag med. Tro inte att vi fick ligga kvar. Nä vi får bara sova på golvet vi.

Justus gäspar godmorgon!

Justus råkade trampa Liam mitt på magen igår kväll, då blev det ett himla liv! Liam blev rädd och arg! Justus blev så rädd att han duschade Liam och soffan med något illaluktande. Husse fick duscha Liam och tvätta Justus. Sofföverdragen fick också tvättas.
Efter detta var Justus och Liam mycket lugnare. Justus sov i mattes knä. Jag kunde äntligen koppla av efter allt ståhej. Det var ganska skönt.

Kommentarer

Martin B sa…
Hej på er! Tack för övernattningen, det var jätteroligt. Fast jag var rätt trött efter allt bus. Förlåt för olyckan, det var inte meningen! Husse och matte säger att dom skäms över mig...Tur att sofföverdraget gick att tvätta i alla fall. Om ni behöver passning nån gång så får ni komma hit, det har husse och matte sagt. Fina bilder förresten! /Hälsningar Justus
Anonym sa…
Inte ska de skämmas över dig, grabben. Liam är lite överkänslig. Jag skäms för honom ofta, men han är som tur är inte så lik mig så jag låtsas att vi inte är släkt.
Ta med husse och matte och kom och fika någon dag vet ja. Det blir kul. Hoppas vi också får något att fika på...
Anonym sa…
Hallå, jag är Justus syrra Peggie och min matte tycker det är jättekul att vara inne och se vad ni har för er och även få se en bild på min bror naturligtvis.
Hälsningar från Dalarna!
Oliver sa…
Haha! Skulle ha velat se när Justrus klev på Liam. Vilken cirkus det verkar ha blivit. =)

Hoppas allt är bra med er annars.

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton