Vad är detta för idéer?

När vi gick upp för att lägga oss i sängen, som vi alltid gjort, så fick vi inte sova där! Husse och matte körde ner mig på golvet hela tiden. Som om jag vill sova i en korg utan täcke? Jag försökte smyga mig upp i sängen med jämna mellanrum hela natten... varje gång blev jag nedknuffad. Vad har jag gjort? Vill inte husse och matte sova med mig längre?
Jag fattar ingenting? Jag vill sova i sängen! Det har jag alltid gjort. Men det får jag visst inte längre? Jag tyckte det var ganska otäckt faktiskt.

Som tur var hittade jag min fina kanin som jag fått i julklapp. När jag tog med den till korgen kändes det lite bättre...

Kommentarer

Anonym sa…
Fy så taskigt! Husse och matte håller också på med sådana där konstiga idéer, fattar inte vart dom får allt ifrån? Varför ska inte hela flocken sova på samma ställe och varför är det just jag som ska sova i korgen? Jag tycker husse kan göra det istället. Han bara snor täcket för mig hela tiden.
/Justus

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton