Jobb jobb och jobb

Husse och matte har jobbat hela veckan! På jobbet är det sådär kul... Liam snor buren hela tiden. Det är jättejobbigt. Jag vill ligga i buren! Jag blänger på matte för att hon ska flytta bort honom. Kör utmattningmetoden - blänger i evigheter. Det hjälper inte... han får ligga kvar och matte säger åt mig att hoppa upp i fåtöljen istället.

Kan jag väl, fast det är inte lika bra.

När Liam och jag tycker att det är dags att gå hem så busar vi. Jag brukar börja med att gå runt och skälla på saker. Då blir Liam tokig och vill busa och leka. Det är kul!

Kommentarer

Martin B sa…
Åh, jag kanske också kan få följa med och busa på er mattes kontor! Jag har så tråkigt hemma... Vet ni om hon har några bra saker att bita sönder? Jag åt upp väggen i husses ljudstudio härom dagen, det är faktiskt jättegott med isolering!
/Jus the Whip

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton