Tråkiga dagar

Husse och matte jobbar jättemycket den här veckan så vi har knappt varit ute. Idag fick vi åka en liten runda till Käglinge. Det var kul, men när jag skulle rulla mig på en sak jag hittat såg jag inte att en annan hund bajsat precis där. Jag blev helt kladdig. Det varr inte hela världen tyckte jag, men husse blev inte glad. Han hällde vatten på mig och muttrade om att han skulle bli sen. När vi åkte hem fick jag sitta ensam där bak medan Oscar fick åka i framsätet. Vad hade han gjort för att förtjäna det??
Väl hemma blev det förstås duschen. Det är en orättvis värld...

Kommentarer

Martin B sa…
Hej kompisar! Gud vad taskigt att duscha bort den härliga doften! Jag fattar inte hur människor tänker ibland alltså. När husse och jag var ute och gick i söndags hittade jag en massa spyor bakom KB. Så jäkla grymt! Då blev husse arg och drog bort mig därifrån. Men hallå!! Och idag hittade jag en död fågel, men den fick jag inte äta på heller! Nä, snart flyttar jag hemifrån tror jag, undrar om man kan bo i skogen? Husse och matte är ocksåtråkiga just nu, bara jobbar och påstår att det är stressigt. Idag hörde jag att dom pratade om att jag ska börja på dagis, undrar vad det är? Vet ni? Kan vi ses och springa snart? På fredag åker dom där stygnen bort! Skönt... Whip it!
Anonym sa…
Det kan vi absolut göra!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton