Liam utmanad

Jag har blivit utmanad av syrran Memphis! Utmaningen går ut på att tillkännage sex ovanliga eller speciella saker om sig själv och att skicka utmaningen vidare till sex nya hundar.

1. Jag tycker inte om när husse eller matte verkar upprörda eller ledsna, då rusar jag fram till dem och pussas och ser till att de lugnar ner sig. Det fungerar alltid!

2. Min favoritplats i soffan är högst upp på kuddarna. Speciellt mysigt är det när jag trillar ner bakom kuddarna och kläms ihop med ryggen ner och benen upp, då mysknorrar jag och stortrivs!

3. Så fort jag får chansen så plockar jag till mig saker. Speciellt intressanta är saker jag inte sett förut, de snor jag meddetsamma. Av någon konstig anledning uppskattar inte husse och matte detta..

4. Jag är väldigt morgontrött, gräver in mig djupt i täcket och sover så länge jag får...

5. Jag är en höjdare på att springa, jag springer gärna och fort! Springer ifrån de flesta!

6. När vi är på stranden hittar jag alltid massor av roliga saker. Döda djur, fiskrester, you name it. Först kastar jag mig på det för att jag ska dofta riktigt gott! När jag har rullat mig klart så tar jag fyndet i munnen och springer så fort att ingen kan ta fatt mig! Nackdelen är att jag alltid får duscha när jag luktar som bäst. Husse och matte har uppenbarligen inte samma goda doftsinne som jag...

Jag utmanar Dolly, Daisy och Justus. Oscar får utmana de andra tre!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton