Oscars utmaning

Jaha, jag har också blivit utmanad av Memphis. Utmaningen går alltså ut på att ange sex ovanliga eller speciella saker om sig själv och sen skicka utmaningen vidare till sex nya hundar.

1. Jag har mycket bestämda rutiner för hur man ska sova. Jag måste hoppa upp vid huvudändan av sängen så den som ligger där får flytta sig lite. Sen ska jag välja liggplats. Husse eller matte måste vara beredda att lyfta på täcket om jag väljer deras sida av sängen. Och så kan jag förstås ändra mig när som helst.

2. Jag kan hitta en djuraffär på flera kvarters avstånd fast jag aldrig varit där innan.

3. Jag älskar bär och frukter och plockar dem helst direkt från busken eller trädet.

4. Jag har precis gått ner till 13,5kg. Husse säger att jag vägde över 15kg innan. Det tror jag inte på!

5. Jag skvallrar ofta på Liam när han gör något dumt. Det är inte alltid husse och matte fattar vad jag vill och belöning får man nästan aldrig...

6. Husse säger att jag är lite lat. Det är inte alls sant, och det är inte därför som jag hoppar över den här sjätte punkten...

Jag skickar utmaningen vidare till nyblivna mamman Fendi, samt Rizzla, Tula och Axa som nu måste tjata på sin matte att skaffa dem en blogg nån gång!!! :)

Kommentarer

Hej!

Vi blev utmanade av Fendi, det var kul ;-D Gråbo tycker det är dötrist att det inte är några Lc-träningar förrän till våren, det är dumma vädrets fel!
Anonym sa…
Det tycker vi också!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton