Nice day!

Vi är morgontrötta.

Vi fick inte sova så länge idag, vi åkte till Käglinge och gick en morgonrunda.

Där måste man hålla koll så det inte smiter förbi nån kanin!

Oscar försökte ta min pinne!

Men den är bara min!

Jag är snabbast i världen!

Oscar kan också springa ibland, när han vill... (det är inte så ofta)

Sen hände nåt jätteskoj! Vi fick åka och hälsa på Justus!!! Det var såååå roligt! När vi kom dit hade Justus en tratt på huvudet. Den kan man ju inte busa med! Som tur var fick han av sig den och på sig racingtröjan - så att vi kunde röja runt ordentligt!

Och röjde det gjorde vi!

Ända tills vi var helt slut!

Oscar hittade ett ben meddetsamma. Det låg han och tuggade på hela tiden. Om vi råkade komma nära morrade han och blev arg.

Vi kunde ha stannat hela dagen tycker jag! Vi åkte hem alldeles för tidigt! Jag hörde att Justus skulle få öppna sina julklappar! Hoppas vi också får det. Kanske är det äntligen julafton?

Jag hittade en massa godsaker på bordet men det enda jag kom åt att smaka på var morotskakan! Den var god!!!
Ett hett tips till Justus - kolla in köksbordet lite oftare. Där kan du säkert hitta massor av gotter! Glöm inte att kolla längst intill väggen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hipp hipp hurra!!!

Julafton